środa, 11 listopada 2009

O mnie

Czyli autor blogu sie przedstawia...
Jestem kobieta pelna energii, ciekawa swiata. Podroze to moja pasja. Nie ma dnia ani godziny abym nie chciala spakowac torby i ruszyc w podroz. Lubie fotografie i godzinne wpatrywanie sie w obraz w poszukiwaniu tej jednej nutki co nadaje mu czar. Zona swietnego mezczyzny, obywatela krajow wielu. Mama Meryam, cudnego owocu dwoch kontynentow.
Urodzilam sie w Polsce, natomiast skarb odnazlam po drugiej stronie swiata. Spakowalam walizki, a wiatr przeniosl mnie do krainy piasku.
Zamieszkalam w Egipcie, gdzie wyszlam za maz, potem urodzilam coreczke i tak juz zostalo, zostalam obywatelem dawnego Czarnego Ladu. Mieszkam na polnocy Egiptu, po stronie granicy z Libia, na piasku Sahary wzdluz cudownego uroku morza.
Korzystajac z doswiadczeniu i mojego zycia w tym kraju chetnie udziele wszelkich odpowiedzi lub rad.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz